dinsdag 14 februari 2012

::week 1:: Revitalising Supreme

In extreem koud weer geef je niet graag je oude getrouwe produkten af. In mijn geval bewees E. Lauder Time Zone (met Advanced Night Repair) al meerdere jaren hun dienst. Trein , tram , bus , fiets, het is niet niks om tegen al die verschillen in warmte en kou te kunnen beschermen.

En dan komt E. Lauder Revitalising Supreme plots er bij. Zelfs zonder het test pakketje van The Insiders had ik het zeker uitgetest. Ik weet niet wat het is, maar er is iets uiterst betrouwbaar dat Lauder produkten uitstralen, en ze ontgoochelen nooit.

Naar de verpakking kijken is al pure verwennerij, en het eerste dat opvalt is die super hi-tech textuur die fris is, en toch romig en niet kleverig en toch net niet te snel intrekt zodat je toch het gevoel hebt dat je iets in masseert dat effect zal hebben (en niet bij het eerste contact met warmte als water lijkt te verdampen).

En jawel, na een week wist Revitalizing Supreme de kou te trotseren. Het maakt de huid zo glad dat ik even mijn bedenkingen had of makeup wel even goed zou houden. Veel zorgen moest een mens zich daar niet over maken, want het werkt volgens mij zo goed om de huid glad te maken, dat ik ondertussen de primers voor makeup even opzij heb geschoven. Ik denk dat een primer gewoon een beetje te veel van het goede zal zijn.

Ook al geloof ik best dat het zeker een all-round creme is , die serum en crème in één combineert; ... is het toch te moeilijk om afstand te nemen van Advanced Night Repair. Er zijn nu eenmaal dingen die goed zijn en blijven en niet te vervangen zijn. Nu moet ik alleen nog zien uit te vissen hoe ik het nieuws bekend ga maken aan Time Zone. Er zijn zo van die merken waarvan hun nieuwe produkten de grootste concurrenten zijn voor hun bestaande produkten. Gelukkig maar :-)

Geen opmerkingen: